Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Ο 50ός Ψαλμός












N’  (50ός) Ψαλμός




Ε
ς τ τλος·  ψαλμς τ Δαυδ

2
ν τ λθεν πρς ατν Νθαν τν προφτην, νκα εσλθε πρς Βηρσαβε.



3 ΕΛΕΗΣΟΝ με,
Θες, κατ τ μγα λες σου
κα
κατ τ πλθος τν οκτιρμν σου ξλειψον τ νμημ μου·

4
π πλεον πλνν με π τς νομας μου
κα
π τς μαρτας μου καθρισν με.

5
τι τν νομαν μου γ γινσκω,
κα
μαρτα μου νπιν μο στι διαπαντς.


6 σο
μν μαρτον κα τ πονηρν νπιν σου ποησα,
πως ν δικαιωθς ν τος λγοις σου, κα νικσς ν τ κρνεσθα σε.

7
δο γρ ν νομαις συνελφθην,
κα
ν μαρταις κσσησ με μτηρ μου.

8
δο γρ λθειαν γπησας,
τ
δηλα κα τ κρφια τς σοφας σου δλωσς μοι.


9 ραντιε
ς με σσπ, κα καθαρισθσομαι,
πλυνε
ς με, κα πρ χινα λευκανθσομαι.

10
κουτιες μοι γαλλασιν κα εφροσνην,
γαλλισονται στα τεταπεινωμνα.


11
πστρεψον τ πρσωπν σου π τν μαρτιν μου
κα
πσας τς νομας μου ξλειψον.

12 καρδ
αν καθαρν κτσον ν μο, Θες,
κα
πνεμα εθς γκανισον ν τος γκτοις μου.


13 μ
ποῤῥίψς με π το προσπου σου
κα
τ πνεμ σου τ γιον μ ντανλς π᾿ μο.

14
πδος μοι τν γαλλασιν το σωτηρου σου
κα
πνεματι γεμονικ στριξν με.


15 διδ
ξω νμους τς δος σου,
κα
σεβες π σ πιστρψουσι.

16 ρ
σα με ξ αμτων, Θες Θες τς σωτηρας μου·
γαλλισεται γλσσ μου τν δικαιοσνην σου.


17 Κ
ριε, τ χελη μου νοξεις,
κα
τ στμα μου ναγγελε τν ανεσν σου.

18
τι ε θλησας θυσαν, δωκα ν·
λοκαυτματα οκ εδοκσεις.

19 θυσ
α τ Θε πνεμα συντετριμμνον,
καρδ
αν συντετριμμνην κα τεταπεινωμνην Θες οκ ξουδενσει.


20
γθυνον, Κριε, ν τ εδοκίᾳ σου τν Σιν,
κα
οκοδομηθτω τ τεχη Ιερουσαλμ·

21 τ
τε εδοκσεις θυσαν δικαιοσνης, ναφορν κα λοκαυτματα·
ττε νοσουσιν π τ θυσιαστριν σου μσχους.