Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Εξάψαλμος





ΕΞΑΨΑΛΜΟΣ



  • 1. ΨΑΛΜΟΣ       3
  • 2. ΨΑΛΜΟΣ    37
  • 3. ΨΑΛΜΟΣ    62
  • 4. ΨΑΛΜΟΣ    87
  • 5. ΨΑΛΜΟΣ  102
  • 6. ΨΑΛΜΟΣ  142

 



ΨΑΛΜΟΣ 3


Ψαλμ
ς τ Δαυδ, πότε πεδίδρασκεν π προσώπου βεσσαλμ το υο ατο.
2 Κύριε, τί πληθύνθησαν ο θλίβοντές με; πολλο πανίστανται π' μέ·
3 πολλο λέγουσι τ ψυχ μου· οκ στι σωτηρία ατ ν τ Θε ατο. (διάψαλμα).
4 σ δέ, Κύριε, ντιλήπτωρ μου ε, δόξα μου κα ψν τν κεφαλήν μου.
5 φων μου πρς Κύριον κέκραξα, κα πήκουσέ μου ξ ρους γίου ατο. (διάψαλμα).
6 γ δ κοιμήθην κα πνωσα· ξηγέρθην, τι Κύριος ντιλήψεταί μου.
7 ο φοβηθήσομαι π μυριάδων λαο τν κύκλ συνεπιτιθεμένων μοι.
8 νάστα, Κύριε, σσόν με, Θεός μου, τι σ πάταξας πάντας τος χθραίνοντάς μοι ματαίως, δόντας μαρτωλν συνέτριψας.
9 το Κυρίου σωτηρία, κα π τν λαόν σου ελογία σου.


ΨΑΛΜΟΣ 37


Ψαλμ
ς τ Δαυιδ· ες νάμνησιν περ σαββάτου.
2 Κύριε, μ τ θυμ σου λέγξς με, μηδ τ ργ σου παιδεύσς με.
3 τι τ βέλη σου νεπάγησάν μοι, κα πεστήριξας π' μ τν χερά σου·
4 οκ στιν ασις ν τ σαρκί μου π προσώπου τς ργς σου, οκ στιν ερήνη ν τος στέοις μου π προσώπου τν μαρτιν μου.
5 τι α νομίαι μου περραν τν κεφαλήν μου, σε φορτίον βαρ βαρύνθησαν π' μέ.
6 προσώζεσαν κα σάπησαν ο μώλωπές μου π προσώπου τς φροσύνης μου·
7 ταλαιπώρησα κα κατεκάμφθην ως τέλους, λην τν μέραν σκυθρωπάζων πορευόμην.
8 τι α ψόαι μου πλήσθησαν μπαιγμάτων, κα οκ στιν ασις ν τ σαρκί μου·
9 κακώθην κα ταπεινώθην ως σφόδρα, ρυόμην π στεναγμο τς καρδίας μου.
10 Κύριε, ναντίον σου πσα πιθυμία μου, κα στεναγμός μου π σο οκ πεκρύβη.
11 καρδία μου ταράχθη, γκατέλιπέ με σχύς μου, κα τ φς τν φθαλμν μου, κα ατ οκ στι μετ' μο.
12 ο φίλοι μου κα ο πλησίον μου ξ ναντίας μου γγισαν κα στησαν, κα ο γγιστά μου π μακρόθεν στησαν·
13 κα ξεβιάζοντο ο ζητοντες τν ψυχήν μου, κα ο ζητοντες τ κακά μοι λάλησαν ματαιότητας, κα δολιότητας λην τν μέραν μελέτησαν.
14 γ δ σε κωφς οκ κουον κα σε λαλος οκ νοίγων τ στόμα ατο·
15 κα γενόμην σε νθρωπος οκ κούων κα οκ χων ν τ στόματι ατο λεγμούς.
16 τι π σοί, Κύριε, λπισα· σ εσακούσ, Κύριε Θεός μου.
17 τι επα· μήποτε πιχαρσί μοι ο χθροί μου· κα ν τ σαλευθναι πόδας μου π’ μ μεγαλορρημόνησαν.
18 τι γ ες μάστιγας τοιμος, κα λγηδών μου νώπιόν μού στι διαπαντός.
19 τι τν νομίαν μου γ ναγγελ κα μεριμνήσω πρ τς μαρτίας μου.
20 ο δ χθροί μου ζσι κα κεκραταίωνται πρ μέ, κα πληθύνθησαν ο μισοντές με δίκως·
21 ο νταποδιδόντες μοι κακ ντ γαθν νδιέβαλλόν με, πε κατεδίωκον δικαιοσύνην, [κα πέρριψάν με τν γαπητν σε νεκρν βδελυγμένον.]
22 μ γκαταλίπς με, Κύριε· Θεός μου, μ ποστς π' μο·
23 πρόσχες ες τν βοήθειάν μου, Κύριε τς σωτηρίας μου.

 


ΨΑΛΜΟΣ 62


Ψαλμ
ς τ Δαυδ ν τ εναι ατν ν τ ρήμ τς δουμαίας.
2 Θες Θεός μου, πρς σ ρθρίζω· δίψησέ σε ψυχή μου, ποσαπλς σοι σάρξ μου ν γ ρήμ κα βάτ κα νύδρ.

3 οτως ν τ γί φθην σοι το δεν τν δύναμίν σου κα τν δόξαν σου.
4 τι κρεσσον τ λεός σου πρ ζωάς· τ χείλη μου παινέσουσί σε.
5 οτως ελογήσω σε ν τ ζω μου κα ν τ νόματί σου ρ τς χεράς μου.
6 ς κ στέατος κα πιότητος μπλησθείη ψυχή μου, κα χείλη γαλλιάσεως ανέσει τ στόμα μου.
7 ε μνημόνευόν σου π τς στρωμνς μου, ν τος ρθροις μελέτων ες σέ·
8 τι γενήθης βοηθός μου, κα ν τ σκέπ τν πτερύγων σου γαλλιάσομαι.
9 κολλήθη ψυχή μου πίσω σου, μο δ ντελάβετο δεξιά σου.
10 ατο δ ες μάτην ζήτησαν τν ψυχήν μου, εσελεύσονται ες τ κατώτατα τς γς·
11 παραδοθήσονται ες χερας ομφαίας, μερίδες λωπέκων σονται.
12 δ βασιλες εφρανθήσεται π τ Θε, παινεθήσεται πς μνύων ν ατ, τι νεφράγη στόμα λαλούντων δικα.

 


ΨΑΛΜΟΣ 87


ιδ ψαλμο τος υος Κορέ· ες τ τέλος, πρ μαελθ το ποκριθναι· συνέσεως Αμν τ σραλίτ.
2 Κύριε Θες τς σωτηρίας μου, μέρας κέκραξα κα ν νυκτ ναντίον σου·
3 εσελθέτω νώπιόν σου προσευχή μου, κλνον τ ος σου ες τν δέησίν μου.
4 τι πλήσθη κακν ψυχή μου, κα ζωή μου τ δ γγισε·
5 προσελογίσθην μετ τν καταβαινόντων ες λάκκον, γενήθην σε νθρωπος βοήθητος ν νεκρος λεύθερος,
6 σε τραυματίαι καθεύδοντες ν τάφ, ν οκ μνήσθης τι κα ατο κ τς χειρός σου πώσθησαν.
7 θεντό με ν λάκκ κατωτάτ, ν σκοτεινος κα ν σκι θανάτου.
8 π' μ πεστηρίχθη θυμός σου, κα πάντας τος μετεωρισμούς σου πήγαγες π' μέ. (διάψαλμα).
9 μάκρυνας τος γνωστούς μου π' μο, θεντό με βδέλυγμα αυτος, παρεδόθην κα οκ ξεπορευόμην.
10 ο φθαλμοί μου σθένησαν π πτωχείας· κέκραξα πρς σέ, Κύριε, λην τν μέραν, διεπέτασα πρς σ τς χεράς μου·
11 μ τος νεκρος ποιήσεις θαυμάσια; ατρο ναστήσουσι, κα ξομολογήσονταί σοι;
12 μ διηγήσεταί τις ν τάφ τ λεός σου κα τν λήθειάν σου ν τ πωλεί;
13 μ γνωσθήσεται ν τ σκότει τ θαυμάσιά σου κα δικαιοσύνη σου ν γ πιλελησμέν;
14 κγ πρς σέ, Κύριε, κέκραξα, κα τ πρω προσευχή μου προφθάσει σε.
15 νατί, Κύριε, πωθ τν ψυχήν μου, ποστρέφεις τ πρόσωπόν σου π' μο;
16 πτωχός εμι γ κα ν κόποις κ νεότητός μου, ψωθες δ ταπεινώθην κα ξηπορήθην.
17 π' μ διλθον α ργαί σου, ο φοβερισμοί σου ξετάραξάν με,
18 κύκλωσάν με σε δωρ λην τν μέραν, περιέσχον με μα.
19 μάκρυνας π' μο φίλον κα πλησίον κα τος γνωστούς μου π ταλαιπωρίας.

 


ΨΑΛΜΟΣ 102


Τ
Δαυδ.
Ελόγει, ψυχή μου, τν Κύριον καί, πάντα τ ντός μου, τ νομα τ γιον ατο·
2 ελόγει, ψυχή μου, τν Κύριον κα μ πιλανθάνου πάσας τς νταποδόσεις ατο·
3 τν ειλατεύοντα πάσας τς νομίας σου, τν ώμενον πάσας τς νόσους σου·
4 τν λυτρούμενον κ φθορς τν ζωήν σου, τν στεφανοντά σε ν λέει κα οκτιρμος·
5 τν μπιπλντα ν γαθος τν πιθυμίαν σου, νακαινισθήσεται ς ετο νεότης σου.
6 ποιν λεημοσύνας Κύριος κα κρίμα πσι τος δικουμένοις.
7 γνώρισε τς δος ατο τ Μωυσ, τος υος σραλ τ θελήματα ατο.
8 οκτίρμων κα λεήμων Κύριος, μακρόθυμος κα πολυέλεος·
9 οκ ες τέλος ργισθήσεται, οδ ες τν αἰῶνα μηνιε·
10 ο κατ τς νομίας μν ποίησεν μν, οδ κατ τς μαρτίας μν νταπέδωκεν μν,
11 τι κατ τ ψος το ορανο π τς γς κραταίωσε Κύριος τ λεος ατο π τος φοβουμένους ατόν·
12 καθόσον πέχουσιν νατολα π δυσμν, μάκρυνεν φ' μν τς νομίας μν.
13 καθς οκτείρει πατρ υούς, κτείρησεν Κύριος τος φοβουμένους ατόν,
14 τι ατς γνω τ πλάσμα μν, μνήσθη τι χος σμεν.
15 νθρωπος, σε χόρτος α μέραι ατο· σε νθος το γρο, οτως ξανθήσει·
16 τι πνεμα διλθεν ν ατ, κα οχ πάρξει κα οκ πιγνώσεται τι τν τόπον ατο.
17 τ δ λεος το Κυρίου π το αἰῶνος κα ως το αἰῶνος π τος φοβουμένους ατόν, κα δικαιοσύνη ατο π υος υἱῶν
18 τος φυλάσσουσι τν διαθήκην ατο κα μεμνημένοις τν ντολν ατο το ποισαι ατάς.
19 Κύριος ν τ οραν τοίμασε τν θρόνον ατο, κα βασιλεία ατο πάντων δεσπόζει.
20 ελογετε τν Κύριον, πάντες ο γγελοι ατο, δυνατο σχύϊ ποιοντες τν λόγον ατο το κοσαι τς φωνς τν λόγων ατο.
21 ελογετε τν Κύριον, πσαι α δυνάμεις ατο, λειτουργο ατο ποιοντες τ θέλημα ατο·
22 ελογετε τν Κύριον, πάντα τ ργα ατο, ν παντ τόπ τς δεσποτείας ατο· ελόγει, ψυχή μου, τν Κύριον.

 


ΨΑΛΜΟΣ 142


Ψαλμ
ς τ Δαυδ, τε ατν υἱὸς καταδιώκει.
Κύριε, εσάκουσον τς προσευχς μου, νώτισαι τν δέησίν μου ν τ ληθεί σου, εσάκουσόν μου ν τ δικαιοσύν σου·
2 κα μ εσέλθς ες κρίσιν μετ το δούλου σου, τι ο δικαιωθήσεται νώπιόν σου πς ζν.
3 τι κατεδίωξεν χθρς τν ψυχήν μου, ταπείνωσεν ες γν τν ζωήν μου, κάθισέ με ν σκοτεινος ς νεκρος αἰῶνος·
4 κα κηδίασεν π' μ τ πνεμά μου, ν μο ταράχθη καρδία μου.
5 μνήσθην μερν ρχαίων, μελέτησα ν πσι τος ργοις σου, ν ποιήμασι τν χειρν σου μελέτων.
6 διεπέτασα πρς σ τς χεράς μου, ψυχή μου ς γ νυδρός σοι. (διάψαλμα).
7 ταχ εσάκουσόν μου, Κύριε, ξέλιπε τ πνεμά μου· μ ποστρέψς τ πρόσωπόν σου π' μο, κα μοιωθήσομαι τος καταβαίνουσιν ες λάκκον.
8 κουστν ποίησόν μοι τ πρω τ λεός σου, τι π σο λπισα· γνώρισόν μοι, Κύριε, δόν, ν πορεύσομαι, τι πρς σ ρα τν ψυχήν μου·
9 ξελο με κ τν χθρν μου, Κύριε, τι πρς σ κατέφυγον.
10 δίδαξόν με το ποιεν τ θέλημά σου, τι σ ε Θεός μου· τ πνεμά σου τ γαθν δηγήσει με ν γ εθεί.
11 νεκεν το νόματός σου, Κύριε, ζήσεις με, ν τ δικαιοσύν σου ξάξεις κ θλίψεως τν ψυχήν μου·
12 κα ν τ λέει σου ξολεθρεύσεις τος χθρούς μου κα πολες πάντας τος θλίβοντας τν ψυχήν μου, τι γ δολός σού εμι.